Friday 6 March 2009

Sahabat

Kita pernah saling tak mengenali
Aku-aku, Kau-kau..
Di bumi asing, tersendiri..
Namun,
Limpahan Rahmat-Nya yang mencurah
Kau bertemu aku tanpa lelahnya pencarian
Aku berkenalan denganmu tanpa adanya paksaan
Seuntai persahabatan,
Sebuah persaudaraan,
telah tercatat
Akan tumbuh mekar dan mewangi
Bakal meninggalkan kesan dan kenangan
Yang tersendiri
di tanah itu..
Kini,
Biar berbeza masa dan jarak
Harap bakal kita terus bertemu
dalam Doa dan Rindu Yang Bersatu
Atas matlamat yang Jitu dan Satu
demi Menggapai Mardhatillah..
Saat ini,
Sekadar ingin kau tahu..
Sahabat,
sampai saat ini
Aku terus sayangkan dirimu
Hanya kerana Allah..
dan
Hanya kerana Allah sayangkan Insan bersaudara..
seperti kau dan aku..

Kerana itu, terimalah iringan lagu ini..
untuk tatapan kau dan aku..


1 comment:

  1. saLam..huk3~ terharu nyer hanisah:) thanx...hOpe we are friends who being bLessed by Allah:)luV u^-^

    ReplyDelete

Your Precious Thougths